Kupující si manuálně volí způsob doručení objednávky, pokud je zboží skladem expedujeme obratem nebo je zákazník informován o předběžném termínu dodání, např. při využití naší vlastní dopravy. U zboží, které není skladem nebo se vyprodalo jsou uvedené termíny dodání, které se řidí Obchodními podmínkami. Termín a způsob odeslání zboží větších rozměrů (matrace, rošty, postele) s Vámi může být domluven i telefonicky, abyste věděli, ve který den Vám zboží bude doručeno. Pokud zboží posíláme smluvním dopravním partnerem (TOPTRANS) a nezastihne Vás napoprvé doma, máte možnost si znovu telefonicky domluvit i další termín doručení zboží.
V našem e-shopu Rosty.cz platí, že poštovné (doručení zboží) u objednávky zboží nad 3.000,- Kč nebo při platbě převodem, kartou ON-LINE je ZDARMA u objednávky do 3.000,- Kč zákazník platí poštovné (doručení zboží) pouhých 149,- Kč (což je opravdu velmi málo). Při doručení zboží předáváme zboží pouze z nákladového prostoru přepravního auta dopravce, zaparkovaného v okolí doručovací adresy, manipulace se zbožím je příplatková služba dle ceníku "Příplatkové služby".
Více informací na telefonních číslech +420 605 900 100 nebo +420 212 230 111