Doprava a poštovné

Kupující si manuálně volí druh platby objednávky v e-shopu, pokud je zboží skladem expedujeme obratem nebo je zákazník informován o předběžném termínu dodání, např. při využití naší vlastní dopravy. U zboží, které není skladem nebo je vyprodané jsou uvedené termíny dodání, které se řidí Obchodními podmínkami. Termín a způsob odeslání zboží větších rozměrů (matrace, rošty, postele) s Vámi může být domluven i telefonicky, abyste věděli, ve který den Vám zboží bude doručeno. Pokud zboží posíláme smluvním dopravním partnerem (TOPTRANS) a nezastihne Vás napoprvé doma, máte možnost si znovu telefonicky domluvit i další termín doručení zboží.

V našem e-shopu Rosty.cz platí, že poštovné (doručení zboží) u objednávky zboží nad 3.000,- Kč nebo při platbě převodem, kartou ON-LINE je také ZDARMA u objednávky do 3.000,- Kč zákazník platí poštovné (doručení zboží) pouhých 149,- Kč (což je opravdu velmi málo). Výjimku tvoří "Individuální závoz zboží", které je zpoplatněno vždy, neboť se jedná o doručení firemním vozem. Vzhledem k povaze dodávaného zboží při Individuálním závozu, může být služba doprovázena i dvěma zaměstnanci.

Při standardním doručení zboží (bez příplatků) předáváme zboží pouze z nákladového prostoru přepravního auta dopravce, zaparkovaného v okolí doručovací adresy, manipulace se zbožím nebo doručení dle termínu je příplatková služba dle ceníku "Příplatkové služby".

Více informací na telefonních číslech +420 605 900 100 nebo +420 212 230 111

Lze si v košíku e-shopu objednat i příplatkové služby
Lze si v košíku e-shopu objednat i příplatkové služby "Montáž postele", "Výnos zboží" nebo "Prodlouženou záruku" a jiné.
Jakmile zboží rozvážíme, popř. montujeme, informujeme zákazníky s termínem s předstihem.
Jakmile zboží rozvážíme, popř. montujeme, informujeme zákazníky s termínem s předstihem.
Zboží vozíme napříč Českou republikou a po domluvě i na Slovensko.
Zboží vozíme napříč Českou republikou a po domluvě i na Slovensko.
Expedujeme, jak nejrychleji to jde nebo po domluvě se zákazníkem.
Expedujeme, jak nejrychleji to jde nebo po domluvě se zákazníkem.
Zboží chráníme tak, aby se během smluvní dopravy nepoškodilo.
Zboží chráníme tak, aby se během smluvní dopravy nepoškodilo.
Zboží expedujeme firemní dopravou Rosty.cz, ale také smluvními partnery.
Zboží expedujeme firemní dopravou Rosty.cz, ale také smluvními partnery.

« zpět na seznam článků

Aktuality

07.09 2021

Našeptávač platných adres

Velmi si vážíme vaší přízně a důvěry a je pro nás velkým závazkem vám nabízet služby, které vám zlepší radost z nakupování v našem e-shopu. Proto jsme do našeho e-shopu Rosty.cz implementovali "Aktuální našeptávač platných adres". Věříme, že vám tato služba zlepší zadávání adres a hlavně kontrolu platné adresy. 

10.05 2021

E-shop ROSTY.cz

10.05.2021 jsme nasadili nový responzivní web Rosty.cz, který se elegantně přizpůsobí každému vašemu zařízení. Jsme s výsledkem velmi spokojeni, takže věříme, že to opět zjednoduší nákup našich výrobků. Pokud zjistíte při brouzdání, nakupování nebo jen tak, že jste na našich stránkách nějakou chybičku, informujte nás, budeme za každý věcný podnět velmi zavázání.

27.04 2021

Matrace a jejich tvrdost

Do této chvíle jsme používali k zobrazování tuhosti matrace hvězdičky se škálou od 1 do 5ti, což odpovídalo jednoduššímu, ale ne zcela přesnému zobrazení tuhosti matrace, nicméně pro lepší orientaci jsme toto zobrazování vylepšili novou škálou a to od 1 do 6ti. Nové barevné čtverečky upozorní na použitý materiál a také zobrazí pocitovou tuhost matrace.