Reklamace
Zákaznicky přívětivé vyřízení reklamace
Zjistili jste, že zboží v zákonem stanovené lhůtě 2 roky nebo v prodložené záruce (např. zakoupené v "Příplatkové službě" nebo záruka prodloužená od výrobce, v případě výrobce se obracejte přímo na něj, viz. záruční list), vykazuje nestandardní chování nebo nefunguje a potřebujete tohle zboží reklamovat? Pro informace volejte v pracovní dny a hodiny na číslo 605 900 100 nebo pro rychlejší vyřízení nám obratem pošlete e-mailem na info@rosty.cz - fotografie poškozené části zboží, dílu atd. a do daného e-mailu napište: Jméno a příjmení, adresu (kde se reklamované zboží nachází), telefonní kontakt a název zboží. My vás budeme obratem informovat o dalším postupu řešení reklamace. Čím více informací poskytnete, tím bude reklamace rychleji vyřízena.
Do reklamace nepřijímáme hygienicky znečištěné zboží (krev, tělní sekrety, pot, neidentifikovatelné znečištění atd.). Matrace nesmí být poslané na reklamaci přehnuté ani srolované nebo viditelně poškozené jádro matrace, musí být řádně zabalené a v igelitu (ne ve strečové fólii) tak, aby přepravou nedošlo k ušpinění nebo jinému poškození reklamovaného zboží. Dříve, než začnete reklamaci řešit, přečtěte si pozorně Obchodní podmínky.
Jak reklamované zboží správně vyfotit
Vždy je důležité zachytit vámi reklamovanou vadu, příkladem může být proležená matrace. Matraci prosíme sundat z potahu a vyfotit pouze jádro matrace s "důlkem" např. v porovnání s pravítkem nebo nějakým rovným předmětem, aby bylo proležení jádra průkazné a bylo naprosto zřetelné oproti běžnému proležení matrace uvedené v záručních podmínkách (tolerance je max 15% z celkové výšky matrace). S vyfoceným jádrem je třeba vyfotit i rošt, na kterém je matrace uložena, protože většina takových reklamací je zapříčiněna poškozeným roštem (prasklou lamelou, prasklým pouzdrem/patkou nebo špatnou konstrukcí roštu, rozdílnou tuhostí lamel atd.), velkou mezerou mezi latěmi nebo tělními tekutinami (moč, pot atd.), které se dostávají přímo do jádra matrace a deformují ho, neboť se nepoužívá vhodný chránič matrace. Za rošty, které nebyly koupeny u nás neručíme a pokud vám takový rošt zničil matraci, tak matraci nelze reklamovat. Pokud je matrace položena na rošty BETLER, Ahorn, Rosty.cz nebo Sofatex, tak stačí napsat pouze typ roštu. Pokud si nevíte rady, kontaktujte nás.
Osobní vyřešení reklamace
Zboží k reklamaci můžete po předběžné telefonické konzultaci i osobně předat nebo poslat přepravní společností na adresu: SOFATEX s.r.o., Žirovnická 1a/2389, 106 00 Praha 10 - Záběhlice. Otevírací doba provozovny je uvedená v kontaktech. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Společně se zbožím doporučujeme, pro rychlejší vyřízení reklamace, doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura), popis závady a vaše kontaktní údaje.
Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené od dopravní společnosti TOPTRANS
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží - za převzetí zboží odpovídá zákazník. Zásilku, která jeví zřetelné známky poškození, nepřebírejte a obratem sepište reklamační protokol s dopravcem. Pokud zboží převezmete a je zjevně poškozené, nelze uplatnit reklamaci u prodejce, protože nejsme schopni dopravci doložit, že zboží poškodil přepravce!!! Přepravce nám vždy (pokud nebyl sepsán reklamační protokol) ukáže předávací protokol, že zboží bylo převzato bez výhrad a v pořádku. Dbejte prosím zvýšené pozornosti při převzetí zboží!
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nám podrobnosti na e-mail: info@rosty.cz nebo volejte 602 484 487 v pracovní době prodejního skladu a my vám následně poradíme jak dále postupovat.
Pokud si nejste jisti, jak postupovat
Kontaktujte nás na e-mail: info@rosty.cz a popište problém nebo zboží vyfoťte. My vám poskytneme úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
V případě objemného zboží (postelové rošty) nabízíme výjezd technika přímo k vám, u ostatního zboží je nutné doručit zboží k reklamaci osobně nebo přepravcem. Většinu reklamací si řeší přímo výrobci, kteří vás mohou na základě vámi poslané reklamace kontaktovat a žádat o více informací.
Na dárky, které jsou poskytovány ZDARMA, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě nebo po domluvě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně, sepíšeme s vámi Reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.
Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem.