Reklamace
Zákaznicky přívětivé vyřízení reklamace
Zjistili jste, že zboží vykazuje nestandardní chování nebo nefunguje a zboží potřebujete reklamovat, pro informace volejte v pracovní dny a hodiny na číslo 605 900 100 nebo pro rychlejší vyřízení nám obratem pošlete e-mailem na info@rosty.cz - fotografie poškozené části zboží, dílu atd., do e-mailu napište: Jméno a příjmení, adresu (kde se reklamované zboží nachází), telefonní kontakt a název zboží. My vás budeme obratem informovat o dalším postupu řešení reklamace. Čím více informací poskytnete, tím bude reklamace rychleji vyřízena.
Do reklamace nepřijímáme hygienicky znečištěné zboží (krev, tělní sekrety, pot, neidentifikovatelné znečištění atd.). Matrace nesmí být poslané na reklamaci přehnuté ani srolované nebo viditelně poškozené jádro matrace, musí být řádně zabalené a v igelitu (ne ve strečové folii) tak, aby přepravou nedošlo k ušpinění nebo jinému poškození reklamovaného zboží.
Osobní vyřešení reklamace
Zboží k reklamaci můžete po předběžné telefonické konzultaci i osobně předat nebo poslat přepravní společností na adresu: SOFATEX s.r.o., Žirovnická 1a/2389, 106 00 Praha 10 - Záběhlice. Otevírací doba provozovny je uvedená v kontaktech. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Společně se zbožím doporučujeme, pro rychlejší vyřízení reklamace, doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura), popis závady a vaše kontaktní údaje.
Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží - za převzetí zboží odpovídá zákazník. Zásilku, která jeví zřetelné známky poškození, nepřebírejte a obratem sepište reklamační protokol s dopravcem. Pokud zboží převezmete a je zjevně poškozené, nelze uplatnit reklamaci u prodejce, protože nejsme schopni dopravci doložit, že zboží poškodil přepravce!!! Přepravce nám vždy (pokud nebyl sepsán reklamační protokol) ukáže předávací protokol, že zboží bylo převzato bez výhrad a v pořádku. Dbejte prosím zvýšené pozornosti při převzetí zboží!
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nám podrobnosti na e-mail: info@rosty.cz nebo volejte 605 900 100 a my vám následně poradíme jak dále postupovat.
Pokud si nejste jisti, jak postupovat
Kontaktujte nás na e-mail: reklamace@rosty.cz a popište problém nebo zboží vyfoťte. My vám poskytneme úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
V případě objemného zboží nabízíme výjezd svého technika přímo k vám, u ostatního zboží je nutné doručit zboží k reklamaci osobně, přepravcem či poštou.
Na dárky, které jsou poskytovány ZDARMA, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě nebo po domluvě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně, sepíšeme s vámi Reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.
Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem.